23 december 2008

hej .. idag är jag inte glad kan jag bara säga ! för världens bästavän är typ flera tusen mil ifrån mig?:'/
menmen hon kommer hem snart (a) på söndag fast får inte träffa henne fören på måndagen. hahha
fyfan vad tråkigt jag har eller nej ´nu vart det lite roligare för tara loggade in på msn :) <33333 & för alla
som vill veta så älskar jag henne stort ! idag vakna jag vid 10 tiden, sen gick jag upp & satte på datan
har suttit här sen klockan 10? (a) & snart ska jag ta & ringa fanny nice :) asså åhhhh egentligen är det
jävligt tråkigt att skriva blogg? men eftersom jag bara gör det när jag har tråkigt så orkar jag inte skriva så långa texter :)

saknar saknar saknar saknar saknar saknar er ! "/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0