hej igen (a)

haha jag måste bara få säga en sak som har ändrats under dagen (a) .. nu är det så att jag kommer få träffa min bästavän redan på torsdag eftersom jag kommer att sitta på ett tåg upp till åre i 6 och en halv timme! jobbigt värre
men vad gör man inte för sin bästavän liksom? :) & det där med att jag älskade tara stort det stämmer inte .. är så
fuckat sur på henne så det inte är sant ! :@ & just nu sitter jag vid datan och skriver blogg och snackar lite med anton L
kuligt värre .. har fortfarande pyjamas på mig också :S har haft den på mig hela dagen, har inte ätit nått heller på 2 dygn och nu ska jag tydligen börja med medicin & om jag inte börjar äta den får jag inte åka till åre "/ så jag har faktiskt inge val, men nu ska jag typ logga in på pea och skit så orkar inte skriva mer (aa) <3

om ni nu ville se en till bild så kolla på :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0