omg ! hahahah .. 1 december 2008 :)

tju breeee .. hahah förlåt ja skriver typ här en månad efter (a) föörlåt :)
men har inte haft tid ?`ny skola ju :D sööödervik äger grimsta hahah!
idag har jag vart i skolan, kom dit typ 35 minuter innan vi började ? ..
alltid sl bussarna & ha fel buss tider? dåligt -.- menmen :) jag åkte m
emelie, moa, anton ö & viktor breee :D haha nej men a skit kul var de
och sen typ 546839 år senare var vi i skolans caféteria .. jag typ doog
av tråkighet för wille var inte där ? :O <33333 menmen, jag klarade mej
typ ......... :D har vart på både bra & dåligt humör idag (a) var sur på anton
och skit glad på wille (aa) john&felicia typ gillar varann ? haha brabra
för dom juu :D jag var på puss humör idag ! men de va bara wille som
fick puss :) för ingen annan ville typ ha puss ? :O hah nej nu ska jag typ
skriva i en riktig dagbok för ja ska typ skriva saker jag gjort och sånt ..
ska ha den boken en vecka sen ska fanny ha den en vecka och sen ja
en vecka så håller vi på sådär :D haha ni vet jag & fanny äger allt & alla ?
nej men nu ska jag fan gå och göra nått socialare än att bara sitta framför
datan och typ halv ruttna ? :S puss & kram skumbanan :D


m skit sööt ja vet ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0