pigg och glad !

hej alla söta förlåt för jag inte skrivit i bloggen på ett tag men har vart lite upptagen :) ny skola och den funkar bra .. (a) trivs bättre än i grimsta iallfall. bra va ? :D idag har jag vart i skolan hahha skit kul ? iallafall, jag gick upp klockan 7 i morse och de var mamma som väckte mej -.- bussen gick 10 i åtta, så jag var i skolan typ kvart över åtta. sen var hela skoldagen som vanligt, och jo föresten söta cornelia var i s-vik skolan ! :D <3333 (typspeciell@pea) när skolan va slut va ja med sötaste tjejerna & sötaste killen (a) hanna, petra, lova, mathilda och mathias :) hahah kul hade vi iallafall fast frös som faaaaan! :o vi satt och tjocka i oss pommes på abbes ! hahah ! :D sen typ köpte alla en varsinn klubba skit gott! (: sen skulle matte typ hem så vi gick med han .. efter det gick vi hem till hanna kulkul :) typ 10 minuter efter satt jag i en bil på väg hem ännu roligare (?) nej nu ska jag typ göra annat, så ska väll försöka att skriva i morgon om jag kommer ihåg och alla dagar efter det med :) pööööööösss på er (a) <3

världens finaste bild jag vet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0